Liberte

Vakantiewoning aan zee

Algemene Voorwaarden

Liberte aan zee


Indien u boekt bij Liberteaanzee bent u akkoord met de onderstaande algemene voorwaarden.


Liberte aan Zee:

Vrijstaand met een grind oprijpad en eigen parkeerplaats en opgang. Verlichting met bewegingsmelder. De woon/slaapkamer en badkamer zijn op de eerste verdieping gelegen, bereikbaar met steile trap. Beneden is voldoende ruimte voor schoenen/laarzen en de hond (en). De keuken is voorzien van een vierpits gas-kookplaat, koelkast, afwasmachine, waterkoker, Senseo koffieapparaat, koffie en thee zijn aanwezig. Badkamer met toilet en wastafel en inloop douche. Er is een waterontharder (let op: u kunt minder zeep en shampoo gebruiken, anders wordt het glad in de douche). Garderobe met hangers. Centrale verwarming

met de thermostaat bediening op de balk in de woonkamer, deze bedient ook de verwarming in de badkamer. Gratis WIFI. Kabel tv met zenders in Nederlands, Duits, Frans en Engels.

Er is een hor-scherm om de insecten buiten te houden welke u naar beneden kunt doen. Linnengoed en beddengoed zijn aanwezig. Wasmachine en droger, strijkijzer en strijkplank.

In verband met COVID-19 hebben we extra maatregelen getroffen. Er is onder andere handengel 75%Alcohol (WHO-norm) beschikbaar bij de voordeur uit een dispenser.

Reserveringen:

Wij nemen alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn.

Reserveringen door personen jonger dan die leeftijd zijn dan ook niet geldig.


Betalingen:

Bij boeking betaalt u 50% van de reissom. Uiterlijk 2 weken voor aankomst betaalt u de overige 50%. Bij niet tijdige betaling bent u onmiddellijk na verloop van de termijn voor betaling in verzuim. In dat geval behouden wij ons het recht voor om uw reservering te annuleren zonder teruggave van uw aanbetaling.


Huisregels:

De gasten houden zich aan de huisregels van Liberte aan Zee. De gastheer en vrouw altijd bereid te helpen. Privacy wordt

gerespecteerd en staat hoog in het vaandel. Indien gewenst kunnen we wat meer over de omgeving te vertellen of laten zien. In het huisje ligt een uitgebreide informatiemap met tips en folders. We zijn benaderen u zo veel mogelijk via email om te informeren of we nog iets voor u kunnen doen zonder uw privacy teveel te schenden.


Tijdens Corona houden we afstand en hebben we voornamelijk online contact.

Niet roken in de accommodatie.

Gaarne uw auto achter de paardentrailer parkeren voor optimale privacy. Let op de uitstekende/overhangende rieten kap.


Wilt u uw hond(en) op ons terrein aangelijnd (aan de riem) houden. Hun uitwerpselen/behoeften mogen in de container worden gegooid, zodat de volgende gasten er geen last van hebben.


Barbecuën of vuurkorf is niet toegestaan in de droge periode (s), vanwege de restrictie van open vuur in de natuurgebieden om ons heen, in combinatie met de rieten kap van de huizen. Vraag uw gastheer of vrouw of het mag wanneer u bij ons bent.


Environment:

Ecofriendly/green: Alle energie komt van onze eigen zonnepanelen. Afval wordt apart gescheiden. Er is een re-usable boodschappentas en er zijn voedsel bewaarbakjes voor u beschikbaar. Alle lampen zijn LED verlichting.


U kunt de wereld helpen door het afval apart te verzamelen: groene container voor compost, oranje voor plastic en blikjes en grijs voor overig huisvuil. De containers staan bij onze achterdeur. Er is een glasbak en een papier container bij de haven. Dank, namens de natuur!


We vragen de gasten iets extra hulp bij het vertrek in verband met veilig schoonmaken en COVID-19.


Indien de gast zich niet aan de huisregels houdt mag de eigenaar van Liberte aan Zee de gast weigeren op het terrein, zonder teruggaaf van kosten.


De volgende gegevens van u worden gevraagd voor de boeking (zie ook de verplichte privacy verklaring):

  • Volledige naam
  • Woonplaats en Land (voor aangifte toeristenbelasting)·       
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer       
  • Akkoord met huisregels 
  • Betaalinformatie

Annuleren:

Gasten kunnen tot 7 dagen voor het inchecken annuleren. Ze hebben dan recht op restitutie van 50% het betaalde bedrag.


Het is eenmalig mogelijk om de boeking te verplaatsen naar een latere periode.


Gasten mogen eenmalig hun verblijf omboeken naar een andere datum binnen 6 maanden, indien beschikbaar, indien aangevraagd 6 weken voor aankomst en na toestemming van de verhuurder. De verhuurder kan dit zonder opgaaf van reden weigeren.


Sanctievrij annuleren

is alleen mogelijk bij verzachtende omstandigheden die zich vóór de officiële aankomstdatum van de reservering hebben voorgedaan.

Bij overlijden.

U wordt gevraagd om hier een bewijs van te verstrekken

Onverwachte ernstige ziekte of letsel van een lid van het reisgezelschap

U wordt gevraagd om een doktersverklaring te verstrekken waarin staat dat de persoon niet in staat is om te reizen vanwege een onverwachte, ernstige ziekte of letsel. De verklaring moet gedateerd zijn na het moment dat de reservering is gemaakt en binnen 2 dagen na annulering worden verstrekt. Op dit moment vallen reeds bestaande aandoeningen die bij de gebruiker bekend

waren op het moment van reserveren niet onder onze restitutievoorwaarden.

Vervoersproblemen

die het onmogelijk maken om naar ons af te reizen, zoals wegafsluitingen en geannuleerde vluchten, en waarbij wij ook niet op een andere manier te bereiken zijn. Hieronder vallen ook afsluitingen en annuleringen als gevolg van natuurrampen zoals aardbevingen of zware stormen. U wordt gevraagd om een kennisgeving van de wegafsluiting of documentatie van de luchtvaartmaatschappij over het annuleren van de vlucht te verstrekken, samen met bewijs dat het onmogelijk was om naar ons af te reizen. Uitval van treinen, bussen of veerboten zonder andere reismogelijkheden op dezelfde dag. U wordt

gevraagd om documentatie te verstrekken waaruit duidelijk blijkt dat de vervoerder op die dag niet actief was, zoals een screenshot van de website van het bedrijf of een link naar een officiële verklaring van de vervoerder.

Natuurrampen, terroristische activiteiten en maatschappelijke/politieke onrust

waardoor gasten niet van of naar ons kunnen reizen of waardoor het onveilig is om u te ontvangen. Een epidemie of ziekte die plotseling een regio of een hele groep mensen treft. Wanneer zich een uitbraak van een ziekte voordoet, passen we ons beleid en de toepasbaarheid daarvan aan op de berichtgeving van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en de plaatselijke

autoriteiten, zijnde de Nederlandse overheid, de veiligheidsregio Zeeland en de gemeente Schouwen-duiveland.

Reisbeperkingen 

die zijn opgelegd door een overheid, rechtshandhavingsinstantie of militaire organisatie en die reizen van of naar ons beperken. Veranderingen aan de eisen voor een paspoort of visum waardoor het onmogelijk is om naar de bestemming af te reizen binnen 2 weken voor vertrek. Verloren of verlopen reisdocumenten vallen hier niet onder.


Wij kunnen uw reis annuleren of omboeken wanneer we u niet veilig kunnen ontvangen of wanneer de overheid uw verblijf verbiedt. U krijgt dan de volledige reissom retour. Bijvoorbeeld bij uitval van essentiële nutsvoorzieningen die invloed hebben op de onze locatie.


Aansprakelijkheid/ klachten/schade.

a. De huurder zijn in de betreffende huurperiode in het gehuurde vakantiehuis volledig aansprakelijk voor alle schade die is ontstaan aan het huis, de inventaris en alle zaken die tot het gehuurde object behoren, tenzij huurder aannemelijk kan maken dat de schade aan hem niet kan worden toegerekend. Wij raden u dan ook aan bij aankomst het vakantiehuis en de inventaris goed te

inspecteren op gebreken en tekortkomingen. Indien u schade of gebreken constateert, meld u dit dan direct bij ons.

b. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor diefstal, verlies of schade van of aan zaken dan wel personen, van welke aard ook, tijdens of ten gevolge van het verblijf in de vakantiewoning. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor bouwactiviteiten aande toegangs- en hoofdwegen e.d. in de omgeving van het gehuurde vakantiehuis. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid bij het uitvallen of buiten werking stellen van technische apparatuur, nutsvoorzieningen, het niet of deels niet functioneren van internet.

c. De kosten van normaal onderhoud en herstel van gebreken zijn voor onze rekening. Indien zich gebreken voordoen, dient huurder ons hiervan direct in kennis te stellen en onze instructies zoveel mogelijk op te volgen. Eventueel door huurder in

overleg in dit verband gemaakte kosten zullen door ons tegen overlegging van gespecificeerde rekeningen aan huurder worden terugbetaald.

d. Mocht u alsnog een klacht willen indienen dan dient deze binnen 14 dagen na het verlaten van de vakantiewoning schriftelijk en gemotiveerd bij ons te worden ingediend.

Aankomst en verblijf

De studio zal voor u gereed zijn vanaf 15 uur. De deur is open en de sleutel zit aan de binnenzijde. U kunt de auto langs de rechterzijde van het huisje parkeren achter de trailer, zodat jullie maximaal privacy hebben. Er zijn 3 gebruikte fietsen beschikbaar, indien jullie dat willen (gratis). Indien jullie hier gebruik van willen maken krijgen jullie van ons de code van het slot.


Vertrek en eindschoonmaak

In verband met Corona zouden we jullie de volgende (extra) hulp willen vragen. Zouden jullie bij vertrek al het gebruikte linnengoed (beddengoed, handdoeken, theedoeken) in de wasmachine willen doen met een Ariël tablet en aanzetten op 60 graden, de vaat in vaatwasser aanzetten op het heetste programma en alle vuilnis uit de badkamer en keuken in de container voor de deur doen? Verder graag het raam open zetten, dan laten we het lekker luchten, zodat de volgende gasten veilig kunnen komen en wij veilig kunnen schoonmaken.


Alvast veel plezier en een fijn verblijf gewenst!

groeten,

Bert en Lisette

Meeldijk 26a Burgh-Haamstede

info@liberteaanzee.nl

+31(0)6-22058749